פאודה עונה 3 פרק 2

פאודה עונה 3 פרק 2

תקציר פאודה עונה 3 פרק 2

פאודה עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה העונה השלישית של הסדרה שיצרו אבי יששכרוך וליאור רז ממשיכה לשבור שיאים ברחבי העולם ועכשיו בישראל. במרכז עלילת פאודה עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה עומדת יחידת המסתערבים שהפעם מתמודדת עם משימה חדשה והיא לפגוע בתשתית ה חמאס בגדה ולהגיע עד ראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה.

תקציר פאודה 3 פרק 2: צוות המסתערבים של "פאודה" ובראשם דורון חוזרים בעונה מסעירה ומותחת מתמיד. הפעם משימתם העיקרית היא לפגוע בתשתית החמאס בגדה המופעלת מעזה ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. שחקנים: ליאור רז, רונה־לי שמעון, עידן עמדי, איציק כהן, דורון בן־דוד, יעקב זאדה־דניאל, יוסף אבו ורדה, בועז קונפורטי ועוד. העונה, מצטרפת מארינה מקסימיליאן בתפקיד ראש דסק עזה בשב"כ. משך זמן הפרק: 50 דקות.

פאודה עונה 3 פרק 2 לצפייה ישירה

אתר זה שולל הפרת זכויות יוצרים ומכבד את בעלי הזכויות. באתר תמצאו קישורים לאתרים חוקיים בלבד המאפשרים צפייה ישירה טובה באיכות HD.

הסדרה פאודה משודרת בבלעדית כיום בחברת הטלוויזיה yes. בהמשך השנה, העונה השלישית תגיע ל-NETFLIX. העונה השלישית של פאודה תכלול 12 פרקים מלאים, כל אחד מהם באורך של 50 דקות.

קישורים לצפייה בפאודה עונה 3 פרק 2

קיימים מספר אתרים המאפשרים צפייה בפאודה עונה 3 פרק 2 בצורה חוקית. להלן האתרים:

  • YouTube – תלוי אם החברה המפיצה תסכים לעלות את הפרק לאחר השידור.
  • סטינג TV – הפרק  יעלה אחרי השידור.
  • באתר YES – תוכלו לבצע הקלטה דרך האתר היישר לממיר.

ביקורת על פאודה עונה 3 פרק 2

אתרים ישראליים רשמו ביקורת על פאודה עונה 3. מוזמנים לקרוא את הביקורות המפורטות:

  • וואלה – עוד חוזר הפיצוץ: "פאודה" לוחצת על אותם כפתורים, רק בלי הדמויות שאהבנו
  • מעריב – כמו מבצע בעזה: "פאודה" מותחת אך מספקת תחושה שכבר היינו בסרט הזה




אודות המאמן הבריאותי

שלום לכולם, כאן בטטת כורסא. אני אוהב לצפות בסדרות טלוויזיה ובסרטים טובים. באתר הזה תוכלו לקרוא ביקורות על רשימת הצפייה שלי. מוזמנים לעקוב :)

הערה אחת

  1. אין על פאודה, הסדרה הכי טובה בישראל

כתיבת תגובה