איך למנוע פריצת דיסק?

כדי למנוע פריצת דיסק גב או כאבי צוואר ולעזור למנוע כאבים, אתה צריך לשמור על פעילות גופנית באופן קבוע, לשמור על יציבות טובה ולהרים חפצים כבדים כראוי.

פעילות גופנית

פעילות גופנית סדירה יכולה להאט את ההידרדרות הקשורה לגילם של הדיסקים בגב. זה גם יכול לעזור לשמור על שרירי הגב שלך שתאפשר תמיכה חזקה וגמישה.

הקפד להתחמם להתקרר כראוי לפני ואחרי אימון או פעילות ספורט. אם אתם מתאוששים מפריצת דיסק, הימנעו מפעילויות בעלות השפעה גבוהה, כגון ריצה וארובי.

משקל בריא

עודף משקל יכול לשים לחץ נוסף ולחץ על הגב, כך ששמירה על משקל בריא תסייע להקל על הלחץ.

הרמת משקל נכון

זה מאוד חשוב להשתמש בטכניקה נכונה בעת הרמת משקל כבד.
בעת הרמת חפצים כבדים:
1. לחשוב לפני שאתה מרים ולוודא שאתה יכול לנהל את המשקל נכון.
2. מעט לכופף את הגב, הירכיים והברכיים בתחילת ההרמה.
3. לשמור על עומס קרוב למותניים.
4. הימנעו מלסובב את הגב או להישען לצדדים.
5. שמור על ראשך, הסתכל קדימה תוך כדי שאתה מרים את העומס.

ישיבה נכונה

בעת ישיבה או נסיעה במשך זמן ממושך, ודא כי מושבך נוח ותומך. אם אפשר, לקחת הפסקות קבועות כדי למתוח ולהסתובב. אם העבודה שלך כרוכה בשימוש במחשב, קח הפסקה קבועה ממסך המחשב. ודא שמסך המחשב נמצא בגובה עיניים ישירות מולך, אז אתה לא צריך לסובב או להתכופף כדי לבהות.

שבת בתנוחה נוחה עם מספיק מקום לנוע, ולא להישאר באותה תנוחה זמן רב מדי. המעסיק שלך צריך לספק לך מידע והדרכה על עבודה עם מחשבים, כולל ייעוץ על הדרך הטובה ביותר לשבת ומיקום הציוד שלך.

יציבות

תמיד לנסות לשמור על יציבות טובה. ללכת או לעמוד עם הראש והכתפיים מעט לאחור. כאשר יושבים ליד שולחן, ודא כי הכיסא שלך הוא בגובה הנכון עבור השולחן. הרגליים שלך צריכות להיות מסוגלות לנוח בצורה שטוחה על הרצפה עם הברכיים כפופות ב 90 מעלות.

מזרן תומך

כדי למנוע כאבי גב, יש לישון על מיטה עם מזרן התואם ותומך לעמוד השדרה הטבעי של הקימור. אתה צריך גם להשתמש בכרית תומכת כדי להפחית את הסיכון של כאבי צוואר.

אודות המאמן הבריאותי

שלום לכולם, כאן בטטת כורסא. אני אוהב לצפות בסדרות טלוויזיה ובסרטים טובים. באתר הזה תוכלו לקרוא ביקורות על רשימת הצפייה שלי. מוזמנים לעקוב :)

בדוק גם

מצות – האם זה בריא? עושים סדר לפני פסח

על פי הגורואים של תזונה טובה, מצה, למרות שהיא דקה בגלל היעדר לחות ובועות אוויר, …

כתיבת תגובה